Setahun Bekerja

Taun 2005, 17 Januari. hari Isnin

Setelah menganggur selama 7 bulan (habis praktikal bulan 6 2004), aku mula kerja kat MTBE/Polypropylene. tumpang 2 minggu kat rumah membe tajul (fala, fuad, sham & akram) kat indera mahkota, lepas tu kitorang sewa kat balok baru ni, lepas tu tambah sorang housemate, hasnul. pastu tajul kawin, digantikan dengan zul. sampai le sekarang.

Masa mula² masuk tu agak² blur jugak le…sempat menuntut ilmu 3 bulan je dengan bos aku Rafizi sebelum dia transfer kay el. alhamdulillah, sekarang kehidupan bertambah baik..

sedar tak sedar dah setaun berlalu, banyak perkara yang mengajar kita erti hidup.. dalam mase setaun ni jugek la, status aku dah jadi tunangan [s]orang[/s] ashikim (@>– hehe), dalam masa tak sampai setahun lagi jadi suami insyaAllah. moga2 dalam mase kurang setahun pastu dah jadi ayah .. amiin 😉

One reply on “Setahun Bekerja”

Sidiq..
ermm nak kata ape huh.. sebab mase browsing through the net.. i came accross dengan page you nih. mula mula ternampak u punye resume and i rase i ingat u sape. Budak matrik yang paling cerdik. Tapi saya nih tak lah sepandai u.. dapat masuk U tuh pun dah kire bersyukurlah.. tapi bile baca sumer yang tertulis kat sinih macam rase best.. hahaha.. ok lah tuh kite sumer dah bekerja..

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.