Slamat Lagi

Slamat pengantin baru kepada member amarullah & isterinye nurbaiti yang baru sahaja melangsungkan perkahwinan minggu ni, moga ikatan yang dibina kekal hingga ke syurga.. ameen. juge kepada membe sekelas & sekampung aku, sapuan.

……..
cerita lain

20 Zulhijjah 1426, kelmarin, kira ikut tahun Islam, umur aku dah cukup suku abad..(aku lahir isnin,20 Zulhijjah 1401) negara ni pun dah macam² bende pelik terjadi, dunia makin hampir ke penghujungnya..kiamat sudah dekat, jadi sama² lah kita koreksi diri
Tiap-tiap hari makin bertambah dosa yang kita lakukan, banyak juga perkara dosa, yang kita dah terbiasa lakukan & tak rasa apa²..astaghfirullah, ya Allah, ampunkan kesalahan kami semua.. :doa:

Setahun Bekerja

Taun 2005, 17 Januari. hari Isnin

Setelah menganggur selama 7 bulan (habis praktikal bulan 6 2004), aku mula kerja kat MTBE/Polypropylene. tumpang 2 minggu kat rumah membe tajul (fala, fuad, sham & akram) kat indera mahkota, lepas tu kitorang sewa kat balok baru ni, lepas tu tambah sorang housemate, hasnul. pastu tajul kawin, digantikan dengan zul. sampai le sekarang.

Masa mula² masuk tu agak² blur jugak le…sempat menuntut ilmu 3 bulan je dengan bos aku Rafizi sebelum dia transfer kay el. alhamdulillah, sekarang kehidupan bertambah baik..

sedar tak sedar dah setaun berlalu, banyak perkara yang mengajar kita erti hidup.. dalam mase setaun ni jugek la, status aku dah jadi tunangan [s]orang[/s] ashikim (@>– hehe), dalam masa tak sampai setahun lagi jadi suami insyaAllah. moga2 dalam mase kurang setahun pastu dah jadi ayah .. amiin 😉